EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

Is my fiancé a She or a He?- part 11



درووووووووووووود بر همگی

وقتتون بخیر


part 11



بدروووووووووووووووووووووود


نظرات 8 + ارسال نظر
sara83 شنبه 23 آبان 1394 ساعت 14:42

عالی بود مرسی عزیزم خسته نباشی

طاهره شنبه 23 آبان 1394 ساعت 01:21

دوس دارم مینی که میره دنبال انگشتره بعد از سرما بیهوش شه بعد کیو بره سراغش و به خاطر بدی هوا مجبور شن همون جا بمونن بعد برن یه سرپناهی پیدا کنن و کیو بخواد مینی رو گرم کنه و بفهمه که دختر نیست و خلاصه به رو خودش نیاره تا ببینه مینی تا کجا میخواد پیش بره و ادامه ماجراها.
ببین چه قشنگ یه فیک دیگه ساختم. خخخخخ
مرررسی عشق من

kimi جمعه 22 آبان 1394 ساعت 08:20

ادامش کووووو
خىلى منتظرم

kimi پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 09:31

خىلى خوش قولى

Mahsa چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 01:43

عالیییییییی بود زود ادامشو بیار

m&e&d چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:58 http://http:

الهی ,انگشترش رو گم کرد یا به عبارتی کلکشو کندن بعضیا ,یا شایدم وافعا گمش کرده خودمم گیج شدم که چه احتمالی میتونم بدم.
داستانه خیلی قشنگ و متفاوتی داره .
منتظر ادامش هستم.
ممنون

azarakhsh سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 23:10

ادامه ادامه....
داره هی بهتر وبهتر میشه من که صبر ندارم

باران سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 19:56

سلامممم عزیزممم. مرسی.
یکی بگیره اون دختر عقده ای رو پرتش کنه بیرون..چرا کنگر خورده لنگر انداخته...
الان تو این سرما که مینی یخ میکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد