EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

EunHae is real

ما رو که میشناسین ولی برایه کسانی که ما رو نمیشناسن ! سوجوووو عشق است تمام .

نفرین پارت 67


درووووووووووووود بر همگی
وقتتون بخیر
میدونم همگی به خونم تشنه هستید ... بهتون حق میدم
ولی واقعا نتونستم ..سرماخورده بودم و شدید مریض بودم ( هنوز کامل خوب نشدم )

باز هم ببخشید....


نفرین 67



تا دروووووودی دیگر
بدرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

نظرات 3 + ارسال نظر
TNT سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 18:01

درووود!!!
جا موندم که!! ای بابا!

لعنتی هیجانو..
همه برای یکی, یکی برای همه..
داشتیم تلفات میدادیم! :(
شیوون بالاخره رسید.. با همه جونش رسید..
دونگهه دچار فروپاشی روانی شد.. شده یه کسی که از هیولا هم قوی تره!
تا با این قضیه کنار بیاد کلی درگیره و درد میکشه! :/
الهی!!!
قاتل شدی؟ نه اینا اسمش قتل نیس, پاکسازی دنیاست!!!

دستتون مررسی!!!

درود عزیزم
اوه شوخی نکن ... محاله جا بمونی
بهله بهله ... دیدی چه تلفاتی داشتن ... داشتن همگی ازدست میرفتن
دونگهه ک کلا نابود شد بیچاره بچه
دقیقا پاکسازی دنیاست
ممنون ازشما عزیز

m&e&d یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 14:51

ممنون
اصلا یادم رفته بود آپ شده و نخونده بودم,
کاش همه یه همراه و همدم و یار و حامی مثل هیوک داشته باشن
اونوقته که دنیاشون بهشت میشه

درود عزیزم
ببخش واقعا ... میدونم مقصر منم
ارررررررررررررررررررررررررررره کاش میشد همچین کسی رو داشت

pari چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 10:56

سلام خسته نباشید.نمیدونم سوالم رو چجوری بپرسم که ناراحت نشید فقط میخواستم بدونم این فیک چند قسمتی هست؟چون خیلی طولانی شده و فاصله گذاشتن فیک هم خیلی زیاد،گاهی باید از قسمت قبل بخونم تا یادم بیاد قسمت قبل چی بود و در ادامه چی میشه.اینکه هنوز فیک رو ادامه میدی خیلی خوبه و اینکه به مخاطبینت احترام میزاری و نصفه رها نکردی فوق العاده ست فقط ای کاش....
در هر صورت ممنون که هستی. و یه سوال شما فیک سفر به موکپو رو داری؟اگه آره لطف میکنی در آرشیو بزاری؟بازم ممنون

درود عزیزم، سلامت باشی
درسته ... شما صحیح میفرمایید و واقعا بهتون حق میدم
ناراحت چرا ؟ حرف شما درسته و کوتاهی از من بوده برای اینهمه دیر شدن
سعی میکنم سریعتر بزارم و اپ کنم ... تقریبا 8 قسمت دیه مونده تا تموم بشه
درسته ای کاش ... سریعتر و تند تند اپ میشد
ممنون از شما که با تمام بدقولی ها و فاصله افتادن های بین اپ ها هنوز هم همراهمون هستید و میخونید
سفر به موکپو!!! باید از مترجم ( اگه اشتباه نکنم ترجمه ای هست) اجازه بگیرم( البت امیدوارم پیداش کنم) اگه بهم اجازه دادن چشم میزارم ... اگه هم نه بالاخره یه راهی پیدا میکنم ک بتونید دان کنید
باز هم ممنون که همراهمون هستید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد